Dag - 02 Min bästa kompis

Det här blir väldigt svårt att skriva om min bästa kompis, eftersom jag har jätte många superbra kompisar! Men jag kan bara ta en av dom... Det får nog bli Moiiz (Moa) eftersom vi typ äe med varndra hela tiden. I julklapp fick jag ett kompishalsband av henne, och en lapp där det stog:

GodJul! ♥
Jag önskar min bästa kompis en riktigt god jul. Pusss!

Du får ge andra halvan till vem du vill... Men jag hoppas du väljer mej! <3

Ganska dum fråga, såklart att jag gav andra halvan till henne, men iaf så blev vi kompisar för bara 1½ år sedan, fast jag vet inte vrf vi inte blivit kompisar innan, för vi har spelat fotboll med varandra ganska länge, sen har hon gått på samma skola som mig i 7 år, fast i en klass högre! Nu går Moa i musik klass på TC, för att hon äe bäst på att sjunga! Hon typ sjunger hela tiden, så jag brukar hjälpa henne att träna när dom har ngn konsert elr ngt. Vi spelar fotboll och curling ihop, men hon kanske ska sluta i fotbollen för att hon har så sjukt ont i knäna! Synd eftersom vi verkligen behöver henne, nu äe hon hos en sjukgymnast som ska hjälpa henne med knänen.
Maja, jag och Moa
♥ Moa ♥

pusspuss

Moiiz!

♥ Minnen man aldrig glömmer! ♥

Kommentarer
Postat av: moiiiz

asså faa va fiint du skrev , ja typ seriöst blev tårögd ... menmen du e min bästa kompis som ja någonsinn kmr att ha! älskar dej för evigt ebba!<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-21 @ 16:33:57
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0