Stackars lilla vän...

Alla måste faktiskt tycka synd om stackars lilla Alice som har typ vridit knäet elr ngt hon äe iaf gipsad hela baksidan av högra benet... Jag och Moa och Felicia hälsade på henne igår och muntrade upp henne lite grann! Idag har hon magnetrönkat sig och sen får dom se om det blir att operera elr inte! ♥

Tur att jag har haft dig Alice
Du har alltid hjälpt till
Alltid tagit dig tiden att hjälpa
Vi har skrattat så mkt tsm
Kan aldrig glömma gångerna vi typ kissat på oss
Tur att jag har lärt känna dig
Du har en fast plats i mitt hjärta
Vi mot alla, alla mot oss...♥


Kommentarer
Postat av: moaa

naww , vilken fin dikt!<33

2011-03-23 @ 07:48:12
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0