MOAA GÄSTBLOGGAR;*

hejsan alla ebbas läsare! ;)
ebba är nu som sagt i frankrike ... saknar henne sjukt mkt asså!
KOM HEM GMN;*
men aa , hon kommer hem på fredag nån gång tror jag:))))
längtar!!!!!!!
sen på lördag så drar ju vi till skellefteå och spelar curling:P
he ska bli rikrigt kuuuuuuuul;))))
på söndag blire sedan att åka slalom...
eller ebba ska lära mej för ja kan inte ... hehehe ja e en lite nooooob!
men aa , hoppas att det går bra , inte för att jag tror det men ändå!
aja , vet typ inte vad jag ska blogga om ...

det ända jag vill säga nu är att:
-JAG SAKNAR DEJ SÅ JÄVULSKT MYCKET!
jag skulle göra vad som hellst för att få prata med dej!
få se dej , känna din närvaro.
det finns inga ord ...
jag älskar dej min älskade älskvärda vän!
föralltid , så länge jag lever!<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0