Inte ett moln så långt ögat kan nå...

Som ni ser på rubriken så fattar ni att det är världens finste väder ute, jag har t.om bränt mig lite på näsan! Vi har åkt så mkt skidor så att det är jobbigt att sitta ner...
Idag så var vi på ett ställe som heter Les Grande Montes, vi var uppe på en topp som var typ 3226 m högt! Jag blev typ höjdrädd! Vi är ju i franrike om ni inte har fattat det! ♥
Tror inte att jag har ngn bild att bjuda på men det kmr en stor bildbomb när jag kmr hem till Umeå!
                                                        
                                                    Bild från google!












Kommentarer
Postat av: Amirjeanette

Thank you for the informative website

2011-11-23 @ 10:26:50
URL: http://amirjeanette.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0