Back home again!

Hej! Nu äe vi tillbaka igen från Duved, blev en riktigt rolig helg! Fast vädret var piss, det snöade typ 20 cm på bara två dagar!! Vi åkte ju på torsdag eftersom de inte kunde bestämma sig om de skulle ha storlalom elr super-G på fredagen, men det blev ingen storslalom på fredagen (jag och Jullan skulle inte va med på super-G) på lördan så kom jag typ 60, det äe jag inte nöjd med jag kom liksom i mitten, eftersom det var typ 120 åkare med i tävlingen! Men på söndagen så kom jag 37, det äe jag nöjd med, sen körde jag med lite kortare skidor så det blev mkt lättare att få mer typ sväng elr vad man ska kalla det på kanten (det äe ganska viktigt i slalom) ;) Stackars lilla Julia hon tappa skidan 2 ggr på ett slalom åk, inte kul för henne... Men alla vet ju att Julia kan åka slalom så det gör inge! ♥
Har ingen bild nu, men det kmr inom kort!

Kommentarer
Postat av: moaa

B.L.O.G.G.A M.E.R.A , S.N.Ä.L.L.A?!<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-29 @ 15:13:40
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0