Tjabbalo! <33

Hejhej! Idag var vi lediga! Sjukt chill, och imorron är det ju sovmorgon. JIPPIE! två sovmornar irad!♥
Jag va med Moiiz, vi gjorde lite allt möjligt, b.l.a att fota litegrann!♥ Sen såg vi en film som hette "I love you man" den var faktiskt ganska rolig! Den handlade typ om en kille som skulle gifta sig men inte hade ngn killkompis, sen hittade han en kille som typ hette Sydney (konstigt namn javet!) han var ganska konstig och ja... Sen hände det massor mer och sen blev tillslut den där Sydney bestman till bröllopet!! ♥

Här kmr bilderna!
Märta!
Jag!
Moa!

Kommentarer
Postat av: din älskade;*

aww , vilket fiiint inlägg du gjorde på min blogg!

du vet att jag tkr likadant.

VI ÄR OSLAGBARA , OBRYTBARA , OÄNDLIGT BÄST!(L)

moa(L)ebba , forever and ever<33333333

pussss påååå deeej ääällssskliiing;;;;<333333(LLLLLLL)

2011-02-21 @ 21:07:43
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0