Hade inget att göra...

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Kmr inte på ngt annat namn jag vill heta men kanske inte Ebba...

Vem vet mest om dig? typ nån kompis tror jag...

Vad gör du på fredagskvällar? kompis eller bara tare chill hemma ;)

Bästa filmen du någonsin har sett? Jag och Moah har sett alldeles för många bra filmer...

Har du testat droger? skulle aldrig falla mig in!?!?!?

Röker du? NEJ USCH!!!!

Snusar du? uschusch!!!

Saknar du någon just nu? klart ja saknar nån just nu! ;*

Hur mår du idag? bara bra! (:

Vad gjorde du för exakt ett år sen? Ingen aning!

Bästa minnet från sommaren? Blev kompis med Moah typ... ♥

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Franrike!

När var du där? På sportlovet (:

Är du rasist?
vrf skulle ja va de... ?!

Har du helt svenskt ursprung? Japp, elr det tror jag!

Ser du fram emot någonting just nu? njaa typ ... :P

Sköter du skolan? Amen självklart!!

Vad hade du för betyg förra terminen? hade inte betyg då ;P

Vad är det bästa du fått på ett prov? vi har inte betyg men om vi skulle haft de så skulle ja fått ett MVG!

Vilket ämne var det? Kom inte ihåg...

Har du fått ig på ett prov? njae inte va ja vet :P

Har du spelat/spelar du i ett band? näe!

Anser du dig vara intelligent? Tror nog inte att jag äe så intelligent... :P

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Jag vet inte, kanske nångång i Thailand?!

Vilken va den värsta tiden då? ingen aning...

Hur ofta gråter du? Inte speciellt ofta trorja...

Vad gör du när du mår dåligt? Mår typ aldrig dåligt, gillar att vara glad liksom!

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? haha njae , men skurit mej på ett papper , men de va inte me flit... :P

Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? kompisar!

Är du stolt över dig själv? njaa , typ ibland...

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Vet inte, att jag har tjockt och fint hår kanske?!

Vad får du ofta komplimanger för? Asså ditt hår äe helt asm, du äe värsta söt! ;*

Har du lätt att få folk att skratta? Det verkar iaf att jag kan det... ;P

Har du några talanger? Inte vad jag kan kma på nu iaf...

Vet du om någon är kär i dig? njae inte helt klart , men kompisar typ säger att dom vet några som tkr om mej , men ja vet inte ...

Är du kompis med ditt/dina syskon? Ibland, ibland inte!!

Vad står det i ditt senaste sms? Raderar typ alltid mina sms men typ "jaha okej :*<33"

Hur lång är du? typ 170 cm typ , tror ja :]

Vilken storlek har du på kläderna? 34, 36, XS, S!

Har du svarat ärligt? klart ja har!


Kommentarer
Postat av: Cattis Gustafsson

Vad gulligt att du som e så liten har en blogg :)

2011-04-30 @ 15:44:02
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: moaa

sv: haha nee men ... gmnn dåå!;***

2011-04-30 @ 19:38:14
URL: http://mmoohaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-02 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0