Har abslout inget att göra...

Jag har läst typ alla bloggar som jag vet namnet på, och nu har jag inga fler bloggar att läsa så nu har jag inge att göra... Jag har tittat på mobilskal nu ett tag men jag vet inte vilket, elr om jag ska köpa ngt. Men jag vill ha ett färgglatt eftersom jag har en svart mobil! Ni får gärna tipsa mig om ngt, det ska vara till en samsung s5230. ♥

Min pappa fyller år idag, så släkten var nyss här och åt tårta och massor med mums! Jag äe as mätt nu, så om jag hoppar studsmatta kmr jag typ att spy... Och det vill jag verkligen inte! JAg och min brorsa fotade varandra när vi hoppade studsmatta igår så jag kan lägga ut dom bilderna ikväll. Vissa blev faktiskt riktigt coola!! ♥

Igår var det ju valborg, vi var i brännland hos Maja, och där var det massa andra människor också! Fast jag glömde såklart kameran hemma så det får bli ngt tråkigt kort från typ google elr ngt sånt.. Sen så såg vi fjärde filmen av Johan Falk också, jag, Edvin och Maja såg tre av filmerna på påsk lovet. Dom äe sjukt bra! Jag äe typ beroende...




(Google
)

Kommentarer
Postat av: Julia

Asså måste du öxå typ köpa ett mobilskal bara för jag har gjort det elr??♥

2011-05-02 @ 20:12:41
URL: http://pussjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Asså måste du öxå typ köpa ett mobilskal bara för jag har gjort det elr??♥

2011-05-02 @ 20:12:56
URL: http://pussjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Asså måste du köpa ett mobilskal bara för jag har gjort det??♥

2011-05-02 @ 20:13:43
URL: http://pussjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0