Hejhej Sverige!

Hejhej! Nu har jag kommit tillbaka igen  från Chamonix, vi har verkligen haft det grymt bra! Men här kmr en storstor bildbomb från alla saker vi gjort! ♥

Dag 1:

Vi fick bo här en natt för att det hade blivit ngt fel med bokningen...


En bild bara från byn...


Vedboded utanför det knäppa huset var gjort av vedträn!


Dag 2:
Les Grand Montes

dåligt väder... (or NOT)

Edvin, Märta och jag!

Titta! Ett E!


Dag 3:
Brevent

Jag!

Coll bild bara!
'
Stoppsladd?!

Lilla gullMärta!

Hela syskonskaran!


Dag 4:
Brevent (igen)

Kolla Märta där på sidan, lite smygis där!

Macaronis, världens godaste kaka!

BusMärta!

En km puckelpist (mjölksyra...)

Favoritaffärerna:

Ebba♥Poc

Massor med macaronis!

Mumsmums!

Najjs?!


Dag 4:

Les Grand Montes


Uppe på 3217 m!

Märtis!

( blir inte lika mkt bilder nu...)
Dag 5:

Kolla utsikten!


mammi!

pappi!

Mamma och Edvin!


Sista dagen:

Hej då, Chamonix!

Från den hära tunneln till flygplanet...


Det var allt för mig, men jag har massor med fler bilder som jag kan lägga upp lite då och då!♥

Kommentarer
Postat av: moaa

aww, diggar ditt blogg inlägg på min blogg till 1000!

du vet att jag finns för dej.

med dej kan jag leva.

leva mitt liv.

vi är helt enkelt gjorde för varann.

inget kan skilja oss åt.

jag äskar dej precis som du är.

jag älskar ebba hellquist!;*(LLL)<33333333

2011-03-13 @ 18:04:44
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0