Dag - 03 Min familj

Hehe nu kmr det jag "älskar" att skriva om min normala " host" familj. Jag har en storebror, Edvin, han går i åttan. Sen har jag min gulliga lillasyster Märta som går i fyran, min mamma heter Ulrika och min pappa heter Carl-gustaf men alla kallar honom för Kalle! Alla i min familj har åkt skidor i typ hela sitt liv, så på typ varje lov åker vi skidor. Vi har en stuga i hemavan... På sportlovet ska vi till Chamonix! Taggatagga!! ♥ Sen gillar alla i min familj att sporta så typ alla helger går åt till olika tävlingar och matcher xD Det där var väl en bra beskrivning av min familj! Jag lägger in några bilder sen för att jag har inga på Moiiz dator! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0