MOAA GÄSTBLOGGAR;*

hejhej alla!
det är jag igen som bloggar , tänkte att jag kunde hjälpa min lille pebbizz att blogga eftersom hon inte har bloggat nått idag ...
menmen , tänkta iallafall berätta lite om henne ( heheh minns inte riktigt om jag har gjort det redan men iallafall )

ebba är världens bästa kompis , ärligt talat :)
det finns ingen snällare , sötare , bättre , aa orkar inte skriva mer det finns för många!
du är verkligen mitt allt just nu , jag kan dela allt med dej.
jag finns för dej , MIN BÄSTAVÄN!

om jag ska vara helt ärlig just nu , så tror jag att vi aldrig har bråkat nån gång faktiskt ...
helt otroligt va?
jag vet att många säger att men inte är riktiga vänner förns man bråkar , men så känner jag inte för dej :)
allt funkar som det är!

ÄLSKAR DEJ LILLA ROSA FLUFFIGA MOLN , GULLEBULLE , MIN MUFFINS!

PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0