MOAA GÄSTBLOGGAR;*

heeeeej allaaaa!
tänkte hjälpa ebba och blogga lite :P
just nu är hon i skolan och har super skoj! hahaha , fast jag tror inte att hon tkr det men ändå..
jag är sjuk så jag är hemma idag :(
så ebba smsar mej varje rast hon har så ringer jag henne också pratar vi med varann typ hela hennes rast :P
ganska flummigt men aja!
det var faktiskt hon som sa att jag skulle skriva ett blogg inlägg åt henne :)
hon sa också att jag skulle typ lägga in massor av bilder så det kmr nog en blidbomb där i slutet!

juste nu sitter jah hemma hos mej och typ gör inget .. chillar typ , liksom tare lugnt!
jag typ väntar på att ebba ska ringa .. men aa , det kan ju ta ett tag.

hahaha , ni vet säkert redan att jag och ebba har ett ganska flummigt liv men ändå ...
vi har serri planerat typ hela vårt somarlov!
1 vi ska gifta oss ;)
2 sova i tält!
3 cykla till stöcksjön och bada ... kanske tar med oss nån liten kompis då också ...
4 jag och ebba vill att våra familjer ska fara typ till norrbyskär tsm , de skulle va ASM!
LIKSOM HA EN HELT UNDERBAR SOMMAR TSM!<3<3<3<3<3

men nu tänkte jag att bildbomben skulle komma ...

 gammal bild på mej ...

 flummig bild på mej och syrran!

 brorsan, ebbas bästa kompis enligt han ;)

 asm bild på maja!

 HAHAHAH , face på mej där ....

 maja kör båt i stugan!

 filip kör båt ...

 jag med typ .. ;)

 <-- märta , ebbas syrra! --> min syrra , maja!

 grymt gullig bild på filip;*

 maja och märta igen ... schteeek ;)

 jag på skolavslutningen ... vi sjöng "we are the world" :)

 AHAHAHAHAH , jag ... nice pic!;*

 me again!

 HAHAHAHA , random bild typ...

så det var typ alla bilder ... om ebba inte tkr att det här är en bildbomb då ... vet jag inte vad jag gör :)
nemen det kändes lite konstigt att hon inte var med på så mkt bilder ... men det fanns typ ingen , så jaa ...
men hoppas att hon blir nöjd ändå över mitt fina arbete.

ÄLSKAR DEJ , FRÅN JORDEN ÄNDA BORT TILL PLUTO OCH TILLBAKA!
DET VET DU ATT JAG GÖR
JAG FINNS HÄR FÖR DEJ , JAG SKRATTAR MED DEJ , LIDER MED DEJ
DET ÄR HELT ENKELT EBBA♥MOA!

PUSSSSS MOAAAA!;*

Kommentarer
Postat av: moaa

visst hittade jag ganska bra bilder ändå?!;*<333(LLL)

2011-02-15 @ 15:22:27
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0