Dag 07 - En som betyder allt för mig!

♥Nu ska jag skriva om en som betyder allt för mig! Det blir nog ganska svårt men jag väljer Moa...
Vi äe typ med varandra hela tiden (äe med henne nu) om det går två dagar utan att vi träffas vilket inte får hända så äe det helt katastrof och då måste vi ringa varnadra på direkten och typ prata med varandra i två år! sen har vi jue redan planerat hela vårat sommarlov, kmr bli ASM!!!!
Hahah, detta blev ett lite flummigt inlägg menmen! ♥♥




                                              ♥ Älskar dig för evigt, Moa!♥


Kommentarer
Postat av: moaa

Aawww! du vet att jag tycker samma sak om dej!<3

men jag håller med , SOMMARLOVET KOMMER BLIR ASM!<3<3<3<3<3<3<3

you and I = forever<3

älskar dej för evigt med!;*

2011-02-14 @ 21:15:52
URL: http://mmoohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0